på med stövlarna

                                           

annars lär du bli blöt om fötterna, för fy fan va det regnar. Men när jag åkte från göteborg i förmiddas så sken solen. Men här!!!, här på landet regnar det ta mej fan jämt!! bonnhöla haha.. nä, nästan så man funderar på att gå ut och hjälpa torbjörn med truskan eller att lufta filtert på john deeren :) Meningen var att jag skulle skriva mitt cv på datorn. Men laptopen har windows vista, så det kostar att ha words.. eller så är jag bara så korkad att jag går in på fel ställen. Men hittar detr ingen annan stanns??

Idag fick vi våran nya säng.. härligt!!! men när jag provlåg i den kändes den lite väl mjuk. Men får prova at sova i den några nätter först. I värsta fall är det bara att skruva isär dom två mellanmaddrasserna oc vända på min, så blir den lite hårdare :)

nä det är så deprimerande så jag tror jag går och hänger mej...

catch ya in heaven ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test