Vad tråkigt

Meningen var att jag skulle ut till sandra i lindome idag. Men när jag väl hade kollat upp min resväg så började det at emot lite. Skulle ta mej över 1½timme ut dit. Klart det hade jag kunnat klara av, bara om jag visste att jag kunde åka med andreas hem sen. Men nu ska han till en kompis.. så vi får helt enkelt ta det en annan dag. Undra vad man ska hitta på istället då.. Måste ju ner och handla.. Ska laga Macaroni and cheese idag :) Ska nog ta en sväng förbi Jennie oxå.. Tar ju bara 10 min att gå :)...
Just det ja, nu har jag lite bättre bilder från Jennys hejdåfest :) som kommer här


Lite fuller kanske :)



Arvids dubbelgångare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test