jävla dator!

ja, jag kan fortfarande inte gå in på era bloggar. inte ens min. är nått med inställningarna på datorn.. MIKAEL, VI ÄR I AKUT BEHOV AV DIN HJÄLP!! :)
varit och tränat för en liten stund sedan. rodde 2000m på roddmaskinen plus en massa annat. dom har skaffat en ny maskin. den är superbra, men förjävla jobbig.. som att springa i trappor och så kan man spörta om man vill.. *pust*... men jag ger mej inte.. 20kg ska bort.. eller 10 minst ;)
Fan sandra, hade varit skitkul att komma ut och baka lussekatter med dej och elina idag. men jag är vekligen tvungen att tvätta. familjen kommer på min enda ledig dag (lördag) och då har man ju inte lust att tvätta.. men nästa vecka ska jag nog htta en lucka :)

Jag hade ju fixat ett event på facebook, om att gå på jul på liseberg den 20:e. men nu har vi blivt bjudna hem till andreas farmor och farfar för att fira jul hela släkten. så det är man ju änna tvungen att gå på. får kolla om man kan fixa det på nått sätt. Nä nu ropar tvätten...

laters!

Kommentarer
Postat av: sandra

hihi vi får träffas nästa vecka istället då. Vi kanske kan göra pepparkakor eller nått då istället! Sånna fina man kan hänga i fönstret!

asså, ska du gå ner så mycket!? Hoppas du når ditt mål! Det är bara att kämpa på. Slå vad med någon, att ge den andra pengar eller nått om du misslyckas. typ bara äta godis på lördagar. Då gör det lite ondare att förlora hehe=)



Kram

2008-12-03 @ 22:54:13
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test