sista dagen idag då

Sista dagen på shell idag. Var lite sorligt faktiskt. Men jag håller tummarna för att jag kommer att få komma tilbaka. Beror lite på om chefen får jobbet på volvo. Då finns chansen att jag kan återvända. Men just nu behöver dom ingen mera hjälp. Ska passa på at vara lite ledig nu innan jag drar igång med något nytt. Imorrn åker vi till Sjöbo i skåne. Då blir det till att gå på marknad och dricka en jävla massa öl i 3 dar hehe.. Sen så är det ju även cruising i varberg till helgen. Är allt bra sugen på att åka med klara dit. men får ju se lite hur jag mår efter skåne.. kan nog bli kämpigt hehe :) Nästa vecka ska jag försöka att komma iväg till Hagfors (värmland) Vore hur gött som helst om det fanns en stuga ledig. Bara ta det lugnt. dricka lite vin vid vattnet. Ut och paddla kanot till badplatsen eller kanske fiska lite :)

Kommentarer
Postat av: sandra och elina

Ska du sluta på shell?

Hänger inte med alls...

Du har säkert sagt det, men jag är så virrig nu! Man blir tydligen det när man är gravid eller ammar haha!

Vad ska du göra nu istället?



Kram

2008-07-20 @ 15:29:06
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test