det kanske börjar ordna upp sej, eller vem vet

en ganska soft dag på jobbet idag. Rätt varmt, var väl den enda nackdelen. Men det är synd att klaga. kom på att jag inte berätta nått om min helg. Finns väl kanske inte så jätte mycket att berätta. Catrin kom hit, vi satt och drack lite, tjöta en jävla massa skit :) Åkte först till Frölund och lämna av en present till catrins barns pappa som fyllde 35. Drack några öl och mintuu black (fy fan). Sjöng några goa låtar på singstar och sen bar det av mot högsbo. Åkte åt helt fel håll i början, så det tog sin lilla tid. Väl där var en hel jacuzzi fylld med öl, så det var bara att häva i sej :) sen så var festen igång och varade fram mot småtimmarna :) Vi var så lång ut åt helvete så fick ta en taxi in till stan för att bussarna inte gick.. snacka om mitt ute i ödemarken haha. Ska lägga upp en mycket fin bild på mig och dildoSven sen :) Kan säga att det där med bakispiller är rena rama bullshit!! iaf dom man köper på teknikmagasinet. men ska testa dom nästa gång igen och se om det funkar bättre då :)

det var väl allt för mej så länge... ska nog sätta mej lite på balkongen och njuta av värmen (så länge den varar)

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test