jaja okej då!

efter mycket påbackningar om att jag är jävligt kass på att uppdatera min blogg, får jag väl ta och göra det nu då. Får se, vad händer idag..?.. Dagen började med att jag gick upp vid halv 10. Började städa hela lägenheten (förutom sovrummet, där andreas fortfarande låg och sov), slängde en jävla massa sopor. Tog vår nya fina lilla bil och åkter ner till Hemköp. Köpte massa blommor hem, kaffe och en tidning till andreas. Hämta ut mitt stora paket från oriflame (jag är en flitig försäljare hehe) och så köpte jag två blomsterbuketter. Ska på Twinsparty ikväll ala 30årsfest, vilket ska bli rikgit skoj. Träffa alla gamla jobbarkompisar. Så lite senare idag ska jag åka iväg och hämta catrin i lövgrädet.. sen blir det att åka hem, sätta på lite skön musik, dricka lite drinkar och sätta på mej min nya fina kläning som jag köpte på N.Y fashion i onsdags :) får se om jag kanske kan lägga upp en bild på den sen. Var på skopunkten med jennie igår. Fick mej 3 par skitsnygga skor för under 400.. inte dåligt det hehe. Kommer bli extra läcker ikväll i min nya outfit haha! Lovar att jag kommer att lägga upp lite bilder från festen (som för övrigt har fri sprit, kan bli en farlig kväll)
image3

Plutten :)

Har förresten fått erbjudande om att jobba extra som lärling åt en kock. Skitbra!! och skitkul!! första extrajobbet var på ett bröllop, men det är på midsommar och då ska vi ju dra till chappen, klara och jag. Så nä, det vill jag inte missa :) Nä nu fick jag skrivkramp.. jag återkommer och jag lovar att skriva lite oftare :)
 So long folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test