Nyklippt :)

äntligen så har håret åkt av :) Var på frisörskolan på södra vägen. Det tod sitta lilla tag, men jag hade en super go och duktig tjej som klippte av ca 15-20 cm av håret.. Känner mig riktigt stolt att jag vågade det. Men hade verkligen tröttnat på min gamla tråkiga frisyr :) Egentligen så blev det inte som jag hade föreställt mej, men är nöjd med resultatet ändå. Vet inte om jag kommer att orka att klippa mej där igen. Tog 2½ timmar, men då klippte jag bort rätt så mycket. Catrin toppa sej bara och det tog 1½-2 timmar.. men men.. vad kan man begära när man bara pröjsade 80spänn. Hon tjejen tyckte iaf att det var jätte kul att någon med så långt hår kom in och klippte av det. Får ju hon träna lite oxå, så att hon kan bli ännu bättre

                 image5
Ser lite sleten ut. men det tar på krafterna att sitta i över två timmar i en frisörstol hehe


                  image6
  Kort i bak och längre i fram. Nu ska jag bara lägga i lite slingor oxå så är det perfekt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅÅ vad fint du har klippt dej gumman!!! :) Kul med något annorlunda än långt hår. puss

2008-06-02 @ 08:53:23
Postat av: Syster

Det blev ju sket bra! :D
Blev lite rolig då du skrev och sa, jag har klippt av 2o centimeter av mitt hår! ^^

2008-06-03 @ 20:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test