Torsdag-Söndag

Torsdag:
Jobba till 17 sen iväg med tåget till falköping. Åkte hem och hälsade på min kära kusin och gudmors lilla älskling Alva! Verkligen sockersöt!!! bilder längre ner. Bytta blöja (vilket var helt onödigt, för 5 min senare skiter hon ner hela sig typ, men inga skitar som jonathan iaf haha!) Matar henne och sen somna igen (mata med flaska, bäst att skriva det, annars får jag väl en massa kommentarer hehe)

Fredag:
Skulle lämna kläderna i skövde, men fanns ingen tid. nästa fredag, men då får T-J åka med det istället. Käka världens godaste middag. Lax med pressad potatis och nån hemmagjord sås.. så jävla gött :) Drack lite vin och kolalikör (yummie). Sen kom tony och hämta mig, typ vid halv 11 eller nått ;) ser fram emot min låt Tony! ;)
satt och tjöta, drack öl och lyssna på musik. trevligt :)

Lördag:
Lite halvsleten och dax att åka hem till götet igen. jobba :/

Söndag:
Jobba 8-16. Grilla fläskytterfile, klyftpotatis och beainersesås.. mummmm!


KarateKid :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi vad sötis! Hoppas allt är bra med dig!

Snart måste vi dra ihop gänget igen!



Kram

2008-11-17 @ 22:59:13
Postat av: sandra e

och det hemliga inlägget var från mig..



sorry att du trodde du fått två inlägg nu=) hihi

2008-11-17 @ 23:00:25
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test