stackars Johanna

kan man ha mer otur än dej tjejen elle?!! Förts förlorade hon sin dotter för snart två årsedan (!!) och nu har hon åkt på en blodpropp i ena lungan!! Så hjärtljuden var inte så bra på Alva :/ blir så himla nervös. Måtte det gå bra denna gången. Om inte har vi nog ingen Johanna kvar är jag rädd. Hon ligger på kss i skövde, men sover, så jag har inte hunnit prata med henne ännu. Men hoppas hinna göra det inna jag åker och jobbar! Tänker på dej babie!


Syrran är fortfarnade här. Vi har blivit så redig så vi har börjat gå ut och gå. Igår gick vi i skogen (ja det finns faktiskt skog här i göteborg, inte bara massa betonghus :)) och idag gick vi runt lite i kortedala. Kom upp där ni bodde förrut jennie. Ida ville först gå till Willys!!!! men Hell no! inte den backen tillbaka. tyckte vi kunde gå till skf istället.. men nähä. blev inget av det.. men vi gick ut och gick iaf :) Ska göra hemmagjord kebabpizza idag.. Mumma.. har börjat bli riktigt bra på att göra slut på allt vi har hemma i skåpen, innan jag köper nytt. Klart mjölk och sånna grejer behövs ju laltid fyllas på. Annars blir det storhandling i gång i måndaden (oftast med jennie, kommer bli trångt i bilen nu när knodden snart tittar ut hehe). Jag och syrran har blivit helt galna i korsord, så jag ska nog återgå till det :)

Laters!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy fan vad hemskt med Johanna eller??.. Ush.. hoppas verkligen att allt går bra!!

2008-10-09 @ 15:40:23
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com
Postat av: Nen

Stackars stackars henne. Hoppas allt går bra denna gången. Ja sen kommer det allt att bli trångt hoppas bara att Mikael kan ta sitt körkort snart så du slipper vara min chaffis. Kram

2008-10-09 @ 16:07:11
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: linda

jennie jag tycker bara det är roligt :) tråkigt att åka och handla själv.. andreas kan man ju inte ha med sej :) Angående johanna så var dom inte säkra på om det var en blodpropp... men hon har fått hjärtsäckinflammation.. stackarn

2008-10-10 @ 12:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test