vilken helg!

Fredag:
Annlände till skövde vid halv 12. Mötte upp Emma vid comerse. Vi shoppade loss och käkade kebab :) Hur mysigt som helst. Kändes som den gamla goa tiden :) Sen bar det av hem mot vånga. Åkte och hälsa på mina kusiner. Sedan hem och korka upp vinflaskan. Jobbat hela veckan så det slutade med att jag somna vid 11 eller nått :)

Lördag:
En jävla stressdag. Först åkte jag och adam ut till edsvära och tittade på brumbrum :) Sen till lidköping för att hämta Anton. Träffade Anders, som jag var med jämnt när jag var liten. Inte sett han på säkert 10 år. så det var lite roligt :) Sedan hem till Anki på en blixtvisit. Stressa hem, käka och sen till emma i skara. Nu börja festen. Det roligaste var ju att Anton, Mikael och Johan kom :) Träffade Helen ute på stadt. Min bästis från 7-9:an. Inte träffats sen jag började gymnasiet 2002 :) Jävlar vad kul jag hade den kvällen. Kanske lite för kul. Missade skjutsen hem. eller jag hade tydligen ringt till mamma och sagt att jag inte skulle med hem (vilket jag inte har ett minne av hihi) jaja, hamna ute hos moster i härlunda :)

Söndag:
Redigt bakis. Skulle med tåget som gick 18:50. Då blev det försenat till 20:50 fy fan!! vara bakis på det. Men vi fick åka med ett annat tåg. Gött var det. Hem oxh sova. jobba 9 timmars pass på måndan :/


haha snyggt johan :)

Hög på mig :/



hahahaha!! kolla in mej :)

Helen :)

Kommentarer
Postat av: Nen

Haha ser ut som du har haft en rolig helg. I vart fall att döma på korten. Se ya to night.

2008-09-30 @ 11:23:10
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilket party :)

2008-09-30 @ 12:08:46
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com
Postat av: Anonym

det var så jävla roligt :) har inte haft så roligt på länge :)

2008-10-01 @ 12:09:42
Postat av: Sis!

Haha, kortet på dig, micke och johan!!

Det ser ju ut som johan pissat ner sig eller ngt! xD

2008-10-04 @ 16:04:53
Postat av: Anonym

jag "råkade" putta johan så han spillde ut sin grogg hehe

2008-10-10 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test