Helgens bravader

Fredag:
Klara och Emelie kom ner. Vi åkte och klippte oss. Sen ut till backaplan och käkade sallad, tittade in i den nya lägenheten och besökte systemet. Sen skulle Klara och Emelie pierca tunga, så jag tog Ikaros och åkte hem. Sola lite på balkongen. Sen kom stino och vi tog varsina glas vin. Efter ett tag kom Emelie och Klara. Klara fick aldrig pierca tungan, för den var för kort :/ Men emelie gjorde det, å herregud vad hon skaka haha! Sn tog vi farväl och jag och stino fortsatte att dricka vin. Senare på kvällen gick vi hem till Stino och Jennie kom upp. Hon premierdrack ett glas vin sen hon fick reda på att hon var gravid. Vi tjöta massa skit och sen gick jag hem runt 11 snåret.



Lördag:
Jenny kom hem på lunch. Käkade tacopaj och tittade på SATC-filmen. Sen var det jobb som gällde. Efter det åkte jag hem och hämta bilen. Betsällde en pizza och åkte hem till Jennie. Vi tittade på en smått pinsam och förusägbar film. Var väl hemma igen runt 1. Ibland undrar jag var sverige är påväg. När jag kom hem stod den en bil IGEN på våran parkering. När man inte ens kan läsa skyltar börjar jag bli rädd och jävligt förbannad.. Ringde bostadsbolagets SOS-nr och bötfällde bilen. Var en stor jävla hyrbuss från Statoil. Hoppas bara vakten han ut och lappa innan dom åkte.. *hehehe*.. hade bara parkeringspengar så det räckte till kl 9 imorses.. så jag fick ju ställa klockan, gå upp och ut i det sjukt kalla vädret och flytta bilen. Var så jävla trött,..

Söndag:
Gick upp halv 12. Fick en chock när jag såg hur mkt klockan var. Fixa med disken och har precis käkat frukost. Måste börja göra iordning mej. Ska ut till Gråbo och hämta våran bil. Sen till chalmers och dumpa av andreas pappas bil. Gillar inte att köra via korsvägen med den bilen.. men men.. Ikväll blir det jobb igen :/

Laters!

Kommentarer
Postat av: Emma

vem är gravid? jennie eller stino?

2009-04-20 @ 10:12:54
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ingen tror jag... mena att det var första gången jennie drack vin efter graviditeten :)

2009-04-20 @ 17:52:25
Postat av: Per

gick promenaden hem bra sen? :)

skaka av tungpiercing? låter inte stabilt. visst att det gör ont, men så farligt är det inte =)

2009-04-21 @ 23:44:10
URL: http://noreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test