deppig!

känner mig helt nere, vet inte om det är vädret eller psyket som spökar.. Hoppas det är vädret. Hade sjukt svårt att gå upp idag, ville verkligen inte. Men när klockan var 11 kände jag att det är nog bäst. Var hungrig, men absolut inte sugen på att fixa iordning frukost. Gjorde det iaf och skulle passa på att plocka ur diskmaskinen lite snabbt innan rostebröden var färdiga, då tappar jag naturligtvis en tallrik på golvet. Pang och det låg porslinsbitar överallt.. då var jag nära bristningsgränsen.. behöva plocka fram dammsugaren oxå och börja dammsuga!! ÅÅhhhh!! Men det var bara att bita i det sura äpplet och göra det. passade på att ta i dom andra rummen oxå, nu när jag ändå var tvungen att ta fram det nedans åbäket. När jag skulle ställa in dammsugaren i städskåpet igen så rasar ju naturligtvis massa städgrejer ut, hinkar, skurmopp och massa annan skit!! jävla roligt start på en måndag, men blev på mkt bättre humör när jag såg svaret från Emma på facebook! :) Nu äntligen har vi fått tummen ur och ska ses, ska åka upp till skövde den 15-17 januari. Ska bli så kul att umgås en hel helg! Längtar!

Helgen har förövrigt varit bra. I fredags åkte jag och Andreas in till stan för att kolla på skor till han. Efter flera timmar och många skoaffärer slutar det med att Andreas fortfarande inte hittat några skor men att jag naturligtvis har gjort det.. dom var sååå snygga och på rea, var bara tvungen!! :) Sen drog vi till Linné och käkade på en Italiensk restaurang. Andreas käka oxfilé och jag käka spenatfyllda pastaknyten med boulognés.. var sådär faktiskt, men det var mysigt. Drack ett jättegott vitt vin till :) Sen åkte vi över till backapland och gick till Kvilles och spela biljard. Andra gången andreas underskattar mig i en sport. Kanske inte sr ut som en sportfåne, men jag kan jag med :) Sluta iaf med att Andreas vann med 3-2, nöjd med min insatts iaf. Vi spela även på vegas-maskinerna, snacka om att det är beroendeframkallande. Speciellt om man hade sånt röta som jag.. vann massa, förlorde och vann igen, men han inte spela färdigt innan ett biljardbord var ledigt och vi kunde börja spela.. så jag plockade ut 50kr :) Stenrik blev jag.. Vi drack lite öl och spelade fram till 23, sen tog vi bussen hem och jag började kolla på en film, men den var så kass så jag stängde av.

DS_249279_A.tif



Lördagen spenderade jag några timmar inne i stan med Stino. Vi kolla på julklappar till hennes syster och bror. Jag köpte ett par pyjamasbyxor (as goa) och en mössa till Andreas. Sen käka vi kinabuffe på Ching Palace.. supergott, men så jävla mkt folk, så maten tog slut hela tiden och dom hann inte fylla på. Så jag fick skippa mina friterade kycklingbitar :( Sen var det bara att åka hem för att sedan åka och jobba.

Söndagen var jag till förfogan 9-17, så satt fram till halv 1 och vänta på att telefonen skulle ringa och jag skulle jobba, men när halva dan gått så insåg jag att det nog inte kommer bli något jobb, så vi åkte runt och titta lite. Hitta ett par söta vinterstövlar till Alva, var tvungen att köpa dom. Skinn och mocka :) Sen handla jag MASSA godis på Coop, åkte hem och baka Snickers och Rocky Road.. Yammi, sen var det meningen att jag skulle åka hem till Jennie och titta på Gossip Girl, men kom på att vi inte hade ätit något än å det måste man ju göra.. Kanske inte just en pizza som det blev i vårat fall men :) Får ta och ses i veckan istället.. Jobbar lite dumt bara.
Måndag: ledig
Tisdag: 11:15-21
onsdag: 8-15:30 (preem) 18-21 (pers.ass)
tordag: Apt-möte, julavslutning 17-19
Fredag: 8-12
Kan ev bli jobb på preem på torsdag oxå, men får se.

Jävlar vad mkt text det blev..!! :)

Pussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test