fotboll.. yeah!

meningen var att jag bara skulle in till stan och köpa strumpor.. eftersom att jag kunde låna skor och benskydd av marie... men när jag väl gick ner till stadium fick jag hjälp av en jätte trevlig kille... vi börjde kolla på benskydd.. massa rea.. så 99spänn kunde väl ett par snygga benskydd från nike vara värt.. sen så fråga jag lite om skor.. vilka som var bra och så.. så då blev det ett par nikeskor för 399, köpte även strumpor och en vattenflaska. köpte fingervantar på gina.. kallt att träna ute. sen köpte jag en fleecetröja på hm på rean.. allt som allt gick notan på lite över 700.. men nu har jag grejer för en säsong.. kanoners.. var ju bara tvungen att pröva dom här hemma.. såg riktigt snyggt ut :) om 3 timmars åker jag till marie, sen samåker vi till träningen.. puss hej


haha spegeln e lite dammig ;9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test