Happy Valentines day


                                                  
igår fick jag jobba med med jenny. Det var rätt kul faktiskt.. kändes lite konstigt bara :) sluta vid fem, jenny jobba till nio. Jag åkte hem och tittade på dokumentären om Johnny Cash. Den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Men ganska intressant iaf. Sen när jenny kom hem kröp vi ner i badet men varsina vinglas och en bag in box! :) hur gött som helst. Johan var här oxå, så efter badet spelade vi rita och gissa. Sjukt svårt spel. men rätt kul ändå :)

Idag gick vi upp ganska sent. Titta lite på lägenheter. Gjorde iordning oss och åkte ut till backaplan. Titta på lite soffor. Finns många snygga. Sen käkade vi på Tilda´s. Andreas käka entrecote med potatisgratäng och jag black & white med potatisgratäng... yammi!! Åkte hem till johan en sväng. Fick massa filmer :) åkte och handla. köpte sockerdricka till mitt vin. Smakade så jävla beskt igår. Har ju även lite konskinkorva peach och baccardi melon kvar.. kanske blir en grogg oxå :) 

Idag fick jag en svår fråga av therese (hulda). Hur vet man om man e kär?! Finns det egentligen någon bra förklaring på det?

nu blir det ett glas vin och lite marabou apelsin krokant i väntan på jenny och johan.

ängnar en liten tanke åt alla er singlar där ute ;)

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test