oj oj oj

vad kul det var att få börja träna fotboll igen. Men dra åt helvete vilken kass kondis, men det visste jag ju redan. Vad har man att förvänta när man inte har rört sig på 6år och en massa extra kilon på både mage, rumpa och lår. :) Fick en stämpling på tån som var sådär skön. Men jag bet ihop. Oavsett hur kass jag känner mej eller är helt slut så jag bara vill dö.. ska jag INTE ge mej. Det här har ju varit min dröm sen jag flytta till gbg. Synd bara att det skulle ta tre år... men bättre sent än aldrig.

Nu ska jag snart pysa iväg till jobbet. Kommer säkert gå jätte bra att jobba med min träningsverk. Bävar lite fr imorrn, för då kommer den garanterat vara värre. Men då e det träning igen :)

Peace, Love and Understanding!

http://www.hem.passagen.se/ldfk

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad duktig du är! Vad roligt!



Du har fått en utmaning av mig på bloggen! Den är lätt!



Kraaaam

2009-02-04 @ 15:23:08
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test