pointless!

ja träningen igår kunde nästan ha kvittat.. när vi väl fått på oss alla kläder, behövs en det när det e så kallt ute, och konkat iväg med alla grejer bort till planen upptäcker vi att det är ingen som har skottat *grrr*... var massa is under snön, så vi fick gå tillbaka till klubbstugan och köra lite styrka. Men det var väl inte speciellt den mest seriösa styrketräningen. körde väl 40 min eller nått :) Sen hopp in i duschen och sen bilen hem.. eller ja johans bil. Vi sålde våran lilla plutt i måndas :( Måste ha pengar till kontantinsattsen på lägenheten.

Idag kommer f.hv mitt lips till xbox.. trodde först att jag hade blivit lurad, för det kom aldrig, men så fick jag tag på den tjejen och det var bara ett missförstånd.. så jag längtar tills posten kommer så jag kan få avin och springa ner till hemköp och hämta ut det.. sen skynda mej hem och testa det :)

Ons: 18-21
Tors: 12-21
Fred: 8-16 med jenny :)
Lörd: Party party
Sönd: Match 12:00
Månd: 13-21
Tisd: Ullared?
osv.

tack stino darling för receptet. ska nog ställa mej och baka lite bröd nästa vecka :)

over and out!

Kommentarer
Postat av: Per

Ähh 2001 är ju inte så gammal, men ja den är jättemysig ju. Man blir glad av den :) Wiie ja nu är det typ 2 veckor bara! ååh vad kul det kommer bli ;)

2009-02-25 @ 13:17:24
URL: http://noreason.blogg.se/
Postat av: sandra

duktig du är med träningen! är det kul?



Ska ni köpa ny bil eller åka lokaltrafik?



Puss

2009-02-25 @ 20:40:55
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test