vad får man för det?!

ja, vad får man va att vara hurtigt. Jo e sträckt högerlår!! så jävla irriterande.Väntat en hel vecka på att få spela med bollen, så träcker jag mej efter 20min! :( så nu går jag runt med en klibbigt bandage runt låret. får se hur det går att jobba idag.

Träffade jenny igår innan fotbollen. Vi käkade och tjöta massa skit. Jag hämta ut biljetterna till kalmar!! :)

Inatt har jag drömt mardrömmar och en klippen som jag länka til här nedanför. Inge kul att vakna helt ensam, genomsvett i ett mörkt rum och vågar inte ta av sej täcket.. *brr* otäckt!

Nu sitter jag här och väntar på att åka till jobbet.

ONDS: 10.45-17
TORS:13-17
FRED:8-17
LÖRD-SÖND: LEDIG
MÅND: 13-21


Kommentarer
Postat av: sandra

ajaj, låter inte kul! Hur lång tid tar det att läka?



Har du pratat med emma? Elina har lekt med grannarna som fått vattkoppor så hon kanske får det lagom tills vi ska på dopet. så vi kan inte åka, det smittar nämnligen innan prickarna kommer...

Hoppas du kan ta dig dit själv!



Kram

2009-02-11 @ 20:54:26
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Per

Kalmar kalmar kalmar! Nu är det snart 4 veckor kvar och husfesten är planerad, wihoooo! :)

2009-02-12 @ 02:35:38
URL: http://noreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test