häpp häpp..


ingen som är intresserad av mina skor.. jag riktar mig mot skofetetischen emma ;)

fy fan vad trött jag e idag. jobbat 8-15. varit på kvibergs marknad i 2h timmar.. snacka om jobbigt med rullstol. Nu när jagh kom hem är andreas inte hemma.. han är med en kompis inne i stan. dom åkte i kompisens bil och pucko-andreas tog med sej bilnyckeln till våran bil. vi har en reservnyckel.. men den kommer inte förbi larmet.. *grr*.. vägrar gå ut och köpa mat i detta jävla vädret. Får helt enkelt sitta här och vänta. köpte mej en korsordstidning på pressbyrån förrut. ska nog krypa ner under täcket  och lösa det. Haha måste bara berätta om min världen tabbe jag gjorde igår. Jag prenumererar på tidningen Kors och Tvärs (korsord, och jag vet, har redan fått höra att det är tantvarning på det, men det skita jag i). För typ 2veckor sedan fick jag min senaste, men jag hade inte hunnit lösa färdigt den gamla. så igår när jag skulle lägga mej i sängen för att lösa den nya tidningen.. så är den BORTA!! den har legat på bordet hela tiden och nu är den bara puts väck.., leta överallt.. utan resultat. traska ner till hemköp och köpte en annan istället. Vågade inte köpa den som försvann ifall jag hittar den. Kommer hem. gör iordning mej och kryper ner i sängen under täcket. när jag ska börja lösa det första upptäcker jag att jag redan HAR löst det korsordet GRRRRRR!!!!AAAHH!! då kokade min kista över vill jag lova. Hur korkad får man vara!! men nu har jag ett helt nytt som jag dubbelkollade i affären så jag verkligen inte hade löst det :I)

Idag fick jag ringa ett pinsamt samtal. Störa en person när det är helg... jag skäms, men var dessperat!Tack!

Kommentarer
Postat av: Nen

Om snubben som kom utklädd till jokern i batman och gick in på ett dagis i belgien och knivdödade 2 spädbarn och deras fröken och skadade flera barn. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4251860.ab

2009-01-24 @ 19:15:15
Postat av: Anonym

Ja det martchade han bra. Kram

2009-01-25 @ 17:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test