Random shit!

ja, jag har egentigen inget vettigt att skriva. I tisdas var jag hemma hos jennie 2 vändor :) först käka vi lite kladdkaka med grädde och tjöta skit, andra gången var det städparty. Gillar Pers kommentar. " Vad gör man då? Dricker öl och städar?" haha av själva ordet att dömma kan man ju tro det, men så var det inte riktigt. Maja gick igenom det senate inom städ. Massa miljövänliga grejer. Fanns faktiskt vissa grejer som verkade sjukt bra. Så jag beställde en luktborttagare och 2 stålbollar :) Träna även på gymmet eftersom att jag inte åkte på fotbollsträningen..  I Tisdags jobba jag och fick recept på en god maträtt som jag tänkte laga idag :) Ikväll e det match. Hisingsmästerskapen. Vinner vi nu går vi vidare till final. Men vi möter Eriksberg, och dom e rätt bra. Men det e bara att köra på och göra sitt bästa! :) Idag är det även visning på våran lgh här i K-dala. Så jag har städat lite. Funderar på att ta en liten promenad i det fina vädret. Måste mer till hemköp och handla till maten som jag ska laga. Sen ska jag tvätta :( Igår var jag förresten och hälsade på Emma på sahlgrenska. Shit hon var helt groggy och väldigt trött.. så jag var bara där i 40 min typ. ska åka dit imorrn tänkte jag, efter att vi gått på stan lite och tittat på kläder. Måste ju ha något fint att ha på mej nu när jag ska stå längst fram i kyrkan nästa helg. Fan va jobbigt att ha alla stirrandes på mej. Måste vara extra fin då :)
Nä nu ska jag fixa till mej lite och gå ut.

Dead by april - Losing you... lyssna!!

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test