Eskilstuna over the weekend and even more :)

I fredags fick jag skippa min bojkotta-sj-föralltid och ta tåget upp till Eskilstuna, och hör och häpna. Allt gick som det skulle :) Var uppe redan vid 2-tiden vilket var gött, för då får man typ hela fredagen oxå. Vi tog det lugn. Handla lite och sen gjorde vid hallon Dauiqiries och bada i poolen,gött fast det var lite kallt :) På lördagen var det kräfskiva som gällde. Gjorde en västenbottenpaj för första gången och det blev riktigt god faktiskt, kräftorna var underbara :) Sen blev det lite Nationalteatern inne i stan, fast vi satt utanför och lyssna. Sen hände en mindre rolig incident med stackars lilla ikaros, varken vi eller han var beredda på raketerna som skulle komma... jäklar vad stark han blev och så skulle svaga jag försöka hålla emot när jag stod barfota i blött gräs... det var som att åka skidor efter en lift... men klara kom ikapp och det hela sluta någorlunda bra iaf ;)
Klara och Micke åkte hem, så jag, john och hans son drog ut på krogen. Men var ju Forever young-festival, så det var helt sjukt mkt folk, men trevligt. Sen blev det nattbad i poolen hemma hos klara och micke :)





Söndagen gick vi upp sjukt sent och hela dagen blev helt förskjuten. Frukost 14.30 middag 19.30 sen blev jag helt slut och decka i soffan.
Måndagen blev lite shopping innan det var dags att ta pendeln till Arboga, väl där så är fucking-jävla-skit-sj-tåget försenat med 1h.. ovanligt eller hur??!! GGaaahhh... nu är det verkligen bojkottning. Tänk om alla bara kunde gå ut i strejk mot dom jävlarna så att dom fattar att det inte kan gå till såhär!!

Idag hade jag tänkt att sova ut, men icke. Jenny ringde vid 10 och bad mig komma till salongen så kund hon fixa mitt hår och så käka lunch ihop. Så så blev det :)

Nu tvättar jag och efter det tänkte jag plöja mig igenom så många true blodd avsnitt jag hinner med innan andreas kommer hem ikväll...

xoxo
Mountaintwig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test