Slut på friden.

Då var det back in buisness igen och det hela börjar med att jobba helg. Men känns inte så farligt faktiskt. Började lite lätt i torsdags och så var jag ledig igår. Då träffade jag klara och micke inne i stan. Klara fixade håret och sen gick vi och luncha/fika på Eva´s Paley. Trevligt :) Senare på em så var jag och andreas och käka på Danilo som ligger inne i Bergakungen. Åt en jättegod Cesarsallad och andreas åt en mindre god rätt. Men det var mysigt där. Sen blev det varm choklad och morotskaka och det hela avslutades med att se Grown Ups, den var sjukt bra och rolig. Rekommenderar jag verkligen. Var precis min sorts av humor hehe..

Andreas har nog hamnat i en förtidig 30-års kris, för han har börjat springa och ska ikväll springa midnattsloppet, helt galet. Synd att jag jobbar sent idag och börjar tidigt imorrn, annars hade det varit roligt att åka in och titta :)

Nästa veckan har jag lite planer på att åka till skövde. Antinge om jag åker på torsdag eller om jag åker på fredag och så stannar jag tills på söndag. Ska åka hem till syrran och så är det ju matfestivalen, synd bara att hon jobbar alla dagarna. Men finns säkert någon annan man kan hänga med på kvällen :)

Nä om man kanske skulle ta och dra till jobbet nu..

xoxo
Mountaintwig!




Min fina syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test