Avslutning

I torsdags hade vi avslutnings-APT med jobbet. Efter det gick jag ihop med dom flesta till kolgrill bar och kök och tog en öl och snacka massa skit. Så kul att träffas utanför jobbet, gör man alldeles för sällan. Efter det mötte jag upp emma och robert i brunnsparken och di åkte ut till hanna i majorna. Satt där en stund och drack några öl och tjötade. Sen blev det chez i vasastan där hanna kände några som var. När dom stängde vid 1-tiden så drog vi vidare i spöregnet, bara det att det var typ stängt överallt. Ända som var öppet var BaBar, så vi tog en öl där, sen gick vi och käka. Sen blev det taxi hem, för klockan var så mkt och sista bussen hade gått för längesedan.


Igår (fredag) så tvätta jag först, sen mötte jag upp emma på hjalmar och så cykla vi in till stan. Vi var på jakt efter bikins... efter 3h letande hittade jag en på H&M (äntligen) Där fick jag även agera bikini-hjälpare åt en kille som hade svensexa.. hehe, men en leopardmönstrad, för det hade han hört att det var inne nu :) Blev även lunch i nordstan ihop med Sanna. Köpte en seglarjacka för otroliga 249:-, som hittat, Men såvidare vattentät var den inte :( Efter shoppingturen cyklade jag och emma till valhallabadet och badade. Vi simma några längder, stod och tveka på om vi skulle våga hoppa från 1ans trampolin, men det gjorde vi aldrig. Sen gick vi in i damerna avdelning och bada nakenbad i kallbassängen, det var asgött :) Sen blev det en sväng in på relaxavdelningen och basta i torrbastu och det hela avslutades med bubbelpool.. så jävla gött... sen hem och möta upp jenny, så gick vi och hyrde film. Blev Daybreaker (som var rätt kass) och så blev det Road to Predition, som var helt ok. Sen var jag helt slut och cyklade hem i världens blåsväder.

Idag lördag är det jobb som gäller. 13-21, så ska snart bege mig....

Grattis Klara baby på din 24-årsdag!

xoxo
Mountaintwig!

Kommentarer
Postat av: Klara

Tack hjärtat <3

2010-06-14 @ 22:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test