Finally...

...är jag ledig. Det har varit 4 tuffa dagar bakom mig. Det var som jag pratade med en jobbarkompis, att även om man jobbar dessa pass på en vardag, så är det alltid jobbigare att jobba dom på en helg. Det är som om kroppen är intsälld på att vara ledig. Hade även bytt en dag hos barnen, så jag var där två dagar irad och då är man inte hemma förrän 21:30 ca och den tiden har jag hemma både lördag och söndag... men nu är man äntligen ledig och solen skiner, underbart! Men ska snart iväg ändå. Hör och häpna, ska ut till mölndal igen, men inte för att jobba. Ska möta upp Maria så ska vi hem till våran jobbarkompis Britt och hälsa på. Maria skulle få en grill, så då passar vi på att slå två flugor i en smäll :) Sen blir det en sväng upp till Balltorp för att sedan dra till Kungsbacka och titta på fotboll, käka gratisbuffé och kanske dricka någon öl. Men ska nog försöka vara hemma i god tid ikväll ändå.

På fredag kommer Malin hit. Hon ska stanna över natten och så ska vi gå och lyssna på Rammstein i frihmanen. Kommer bli såååå roligt, hoppas bara att vädret håller i sig, men tror att det skulle göra det.

jaja, nu är det väl dags att dra sig.

Först ska ni få höra några av mina favvolåtar just nu :)






Jag trodde vänskap var ömsesidigt, men tydligen inte för alla.

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag gillar låt 1 o 4 =) Hoppas ni får en trevlig kväll och någorlunda väder till Rammstein. Kramkram

2010-06-16 @ 18:40:30
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test