Midsommar

Igår och natten till idag spenderades hemma hos Andreas syster Pernilla och hennes familj i Torslanda. Var hur trevligt som helst. Käka grillad oxfilé, färskpotatis och kall sås.. såååå gott. Sen blev det naturligtvis svenska jordgubbar med vaniljglass och grädde.... Gud så gött det e! Runt 12-tiden runda alla av för natten. Alla, utom jag och andreas, var småbarnsföräldrar och det är ju en dag efter oxå :) så nu har jag känt hur det är att somna sent och vakna tidigt av småbarn... men lite mysigt var det allt. Andreas och Emma är kvar där ute, jag åkte hem lite tidigare, för jag ska iväg och jobba 13-21, så tänkte vila lite nu, så man orkar med dagen och kvällen.. sen är det upp tidigt imorrn för jobb igen..

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test