Trötter!

bara sover och sover och sover.. blir jag piggare av det? Nej, snarare tvärtom. Tror jag måste bli av med massa extra kilon så kanske man piggnar till lite? Hmmm... men vi tar det imorrn tror jag!



Idag har jag varit ledig, men varit på möte. Efter det skulle jag bara handla lite snabbt... jo visst, börjar bli som min mor. Ska bara köpa lite mjölk och så kommer hon hem med 3 matkassar.. hehe.. tog tid för att jag var på jakt efter födelsedagspresenter till en 2 och 4åring (killar) och det var verkligen inte lätt. Men tror att dom kommer gilla det :) Blev en bok med med bondgårdsungar (föl, kulting m.m) till minstingen och en cd-skiva med Bamses ABC till den stora killen. Han är helt galen i bamse, så hoppas han kommer gilla den :)



Idag blev det korvsoppa med ryskt lantbröd till.. mm.. gott :)

Nu är jag trött och det är dags att runda av dagen!

Sov gott!

xoxo
Mountaintwig!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test