Buzzador!

Nu är jag medlem och det var superenkelt. Det är gratis och helt klart värt att testa på. Man får fylla i vad man har för intressen och hur aktiv man är på att blogga m.m Sen matchar dom min profil med olika företags produkter och skickar sen ut prover som man ska berätta om. En smart grej kan ju vara att alla ni mammor och pappor går med, kommer säkert få hemma massa prover på olika barngrejer.Det finns väl inget bättre än gratis saker haha :)

Så om det är någon som är sugen på att testa, skriv din mejladress i kommentarer så fixar jag en inbjudan!




 m.m

Kommentarer
Postat av: Hulda

Jag e sugen syrran! :D [email protected]

2010-03-22 @ 17:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test