schleten!

sjukt seg idag. Helgen har varit otroligt intensiv. Åkte runt i bilen i nästan 100mil på 3 dagar! Men det har varit en väldigt rolig och trevlig helg oxå. Kul att träffa killarna i Völund. Vi var ju som sagt i nyköping i lördags.. Kuggnäs! En väldigt händelserik helg med catfight. Vet inte om jag ska gå in på detaljer, men det slutade med fläskläpp, blåmärken och urslitna hårtussar... dock inget på mej :) Att kalla mig fetto och säga att man har garanterat haft sex med fler killar är helt bananas, slyna! Är det nått man skryter med? jag må kanske inte vara den snyggaste människan i världen, men att säga något sånt bevisar bara på osäkerhet och att man är sjukt omogen. Helldre lite småfet än se ut som en plattbröstad planka ;) More is best!

Vi kom iväg lite väl sent på söndagen. Den förlorade timmen gjorde ju inte det hela bättre heller. Vi var tillbaka i vårgårda vid 23-tiden och då hade ju mitt sista tåg hem gått för flera timmarsedan, så fick bli en övernattning hos klara. Gick och la oss runt 12 tiden och sen ringde klaras klocka 05:20, bara att bita i det sura äpplet och vakna. Skulle med 06:44 tåget för att sedan åka och jobba 8-16 plus att jag fick jobba över en timme. Tur i oturen var väl att min brukare oxå var jäkligt seg pga den timmen, så vi somna allihopa när vi kolla på en dokumentär. Lite komiskt, vi hade rätt kul åt det efteråt. Man kände sig bara som världens kassaste assistent, men om hon oxå somna så är det väl inte så farligt? Hon blev iaf inte sur :)

Idag är jag ledig och bestämde mig för att stänga av mobilen igår och bara sova så länge jag ville utan att titta på klockan och ha dåligt samvete, så idag gick jag upp 11:10... sovit mer än 12 timmar, välbehövligt! Fick lite dåligt samvete, så jag har dammat och dammsugit och plockat iordning i köket. Så känns lite bättre, men nu blev jag seg igen. Suttit ute på balkongen i solen ett bra tag och läst, så nu funderar jag på att kolla färdigt på alice i underlandet. Datorn är redan inkopplad, så det är rätt smidigt.. ska nog göra det. Sen måste jag laga mat.
Lite beslutsångest om jag ska åka och storhandla inför påsk idag eller om jag ska slåss med folket på tordag eller fredag? Missa ju min älskade quiz på Rosen igår för att jag var så trött, så funderar på att sjunga lite kareoke där på tordag istället och spela quiz på barbar innan? hmm.. vilket i-landsproblem!!

Mickes dotter Malin är ihop med en kille som heter Henrik och han är fotograf. Han var med på spelningen och tog så sjukt bra och balla bilder, så tänkte sno några och lägga upp här i bloggen :)

Klara: haha vet du vad jag kom och tänka på nu... Gyttjefält! :)

Xoxo
Mountaintwig!


©www.bullitproofmonkey.com


©www.bullitproofmonkey.com

©www.bullitproofmonkey.com

Älskar den här bilden!

Godisarmand!

©www.bullitproofmonkey.com

Kommentarer
Postat av: Klara

Hahaha din gammla dynghög :P

2010-03-30 @ 16:04:20
Postat av: Anonym

just det ja haha!

2010-03-30 @ 20:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test