Välkommen Våren!

jag och andreas var ute och tog en långpromenad igår här i hisingsparken. var så otroligt skönt. Vi började t.om svettas genom att bara gå i lugn takt :)  Såg två citronfjärilar och blev såå glad, nu är våren verkligen här! Idag är det dock mulet, men solen spricker fram emellanåt. Har regnat inatt så det är kvavt ute. Stod i linne på balkongen och frös inte för 5 öre, nästan kallare här inne :)


Igår fick jag äntligen klippt mej, fast jenny, jag vet inte om jag är riktigt nöjd med att det är lite längre i fram. Ser så kontigt ut med "färgen", eftersom att jag är superblond, så ser jag nästan flintskallig ut på det kortklippta håret, jenny spara lite i fram som skulle vara längre, men då blir det ju genast "mörkare" Så det ser nästan ut som om man har glömt att klippa :/ well well, just nu kan vi inget åt saken göra.

Emma och jag gick till hemmakväll igår och köpte 3 filmer, kostade 19:-/st, till det blev det ½kg godis var och en dricka haha! Vi började med att se på en nordkoreansk skräckis, wishing stairs, den sista halvtimmen hade man tappat konsentrationen och höll på med annat. Vart var det otäcka? Kan iofs hålla med jenny att japaner/kineser kan vara lite otäcka i sej i filmer. Beror nog mest på alla skräckfilmer man sett, tex the grudge, the ring m.m :)


Magen är mkt bättre, men vågade inte riskera att gå till jobbet ändå, om det nu hade varit nått. Emma har haft samma symptom som mej, så vi har ju kunnat umgås utan att riskera att smitta varandra.

Nu kommer snart Klara, kanske borde käka frukost, klä på sig, sminka sig och packa. Men jag är jävligt effektiv av mej (till skillnad från vissa andra hihi) Så om jag bara vill så klarar jag allt det på max 30min! Arbetsskada från när jag jobba inom restaurang,då man helst skulle göra 10 grejer samtidigt :)

xoxo

Visst har jag blivit bra på att uppdatera, ungerfär lika mkt som kissie ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test