Racing med spårvagnen

Igår efter att jag och susanna jobbat så skulle vi dra in till stan. Jag hade ju varit så hurtig och cyklat 1,2mil till mölndal, så då fick jag ju vara lika duktig att cykla hem oxå. Men först skulle det bli ett stopp på vasa victoria. Vi insåg att det blir nog lite jobbigt att cykla båda på samma cykel, så sanna tog spårvagnen. Ibörjade ledde jag, men sen kom massa rödljus och vagnen drog om mig. Sen låg jag ca 2-300m bakom hela vägen... ni kan gissa om jag trampa för att hinna ikapp. Tog 15min att cykla från mölndal till avenyn. De ni :) Hann ikapp susanna strax efter valand mot vasa... väl där så träffa vi Hulda, det var såååå kul att få träffa henne!! Vi tjöta gamla minnen och drack billig öl, men vid halv1 tiden kände jag att det var dags att dra hemåt. Vilket jag inte såg fram emot. Var ju sjukt kallt igår kväll/natt och jag hade cyklat hemifrån redan vid 10-tiden på fm och då var det ju varmt ute. Så jag var ju inte precis klädd för cykla i kylan. Kände inte mina tår när jag kom fram och när jag kom in började det bränna som fan. Ni vet som det kan bli på vinter om man frysit om händerna och sen kommer in i värmen... snabbt av med sminket och borsta tänderna, sen krypa ner i en varm säng. Det var underbart.

Idag segade jag mig hela morgonen.. låg kvar i sängen i nästan 3h och kollade på film. Det blev Bröllopsfotografen... rekommenderas verkligen. Den var skitbra! Efter det tog jag mig i kragen och storstädade och nu sitter jag här. Har precis beställt produkter från oriflame. Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag laga mat. Blir potatis med hemmagjorda biffar och brunsås.. ååhh vad hungrig jag blev nu.. bäst att sätta fart.

xoxo
Mountaintwig!

P.s varje gång man lägger upp en bild här på bloggen så sparas den i en mapp. Kollade igenom den lite igår, därav dom bilderna som blev. Tänkte lägga upp några roliga och gamla bilder nu oxå :)



Kommentarer
Postat av: Emma F

Åååå den festen var så rolig :) Måste bli mera sådanna reunions!

2010-05-25 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test