sol och bad vid havet!



Åkte ner till hällsvik idag och solbadade. hur gött som helst. Fick en lätt shock när jag råkade få in vatten i munnen. Glömde av att det var saltvatten vi badade i nu :) Om jag inte var röd innan, så lär jag ju vara det nu iaf.. haha.. åkte hemoch grillade och sen traskade jag iväg hem till jenny. Vi bor tio minuter ifrån varandra, men jag hade fortfarande inte sett deras nya lägenhet.. dåligt!! men den var jättefin. Vi gick och hyrade He´s the gril. Den var helt oki. Vid 12 fick andreas komma och hämta mej. vågade inte gå i mörket själv :/ Så nu har jag rensat skafferiet och kylen och plockat iordning på lite papper.. dax att gå och lägga sej nu tror jag.. ska upp och tvätta imorrn vid 10. sen ska jag och jenny åka och köpa bh.. kul va haha!

natti natti

Kommentarer
Postat av: sandra

nej vi var i skåne hos ett par kompisar=)



Kram

2008-07-28 @ 12:05:05
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test