ingen bebis

nä ingen bebis inatt heller :( nu var jag helt hundra på att den skulle komma. både jennie och mikael var så säkra på det. kommer den säkert inatt bara för att jag inte kan köra :(
Håller på och tvätta nu. finns det nått mer irriterande än när folk har lämnat kvar sin tvätt i torktummlaren. nu måste jag plocka ut den sen. tänker kasta allt utanför dörren. säkert våra idiotgrannar ovanför. snart ringer jag störningsjouren. tror inte dom vet vad en normal samtalsnivå är, iaf inte klockan 3 på natten och vem fan damsuger halv6 på morgonen!!!! IDIOTER!! Hittade en bild på min tatuerare, får se hur många det är som känner igen honom. han är faktiskt duktig, men misslyckades totalt med min. han kör på fri hand. pernillas och evas blev bra, men inte min :( men den skall snart göras om. Nä om man kanske skulle ta och spela lite på www.king.com helt besatt av vissa spel där hihi!


Robinson-Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test