jobb,mamma och filmkväll

ja nu är jag ladom förbannad. Precis när jag hade skrivit klart mitt långa inlägg så startade datorn om och började uppdatera sig... jävla vista skit!!!! sammanfattar lite snabbt nu bara

Fick jobba själv mellan 12-13 och 16-17 i tisdags. var väldigt nervöst eftersom att jag inte har jobbat där så länge. men et gick bra :)
Mamma fick åka ambulans akut till liköpings sjukhus i tisdagskväll. Så jag fick kasta mig i panik på tåget och pappa fick hämta mej på falköpingsstation. Det var något med mammas hjärta. Hon har en xtra ven in i hjärtat som ligger och slår. Nästa gång det händer måste hon åka akut till göteborg så får dom gå in med kamera och bränna bort det. Så man sitter lite som på nålar... men allt ska nog gå bra!

Igår åkte jag och ida till lidköping och kolla på film med simon och tony. Efter typ en halvtimme och några filmbyten så bestämde vi oss äntligen. Kommer inte ihåg namnet.. men bra var den inte iaf :)

Idag ska jag åka hem.. måste förbi systemet. hinner fan inte det imorrn.. då e det stressigt. Vill ha dom byxorna på VeroModa. Vi har ju inte det i göteborg.. närmsta är allum i partille.. får väl åka dit isf.....

later folks

Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas din mamma mår bra nu!

Allt bra med dig annars?

Tack för att ni kom på namnkalaset=)



Kram å puss

2008-09-11 @ 16:29:45
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Emma

oj vad jobbigt det där med din mamma! Hoppas att allt går bra.. men det gör det säkert!!! Pussar

2008-09-11 @ 18:47:18
Postat av: Nen

Fy då det lät otrevligt. då vet jag ju varför du inte dök upp igår. Men om du vill ha hjälp är jag hemma hela dagen i morgon det är bara höra av sig vettu. Kram

2008-09-11 @ 19:52:16
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test