är jag bäst eller är jag??

äntligen, ett år senare har jag fått bort den jävla texten som har varit i bakgrunden.. fick den kloka idén att kolla hur man gör för att lägga in snö... visade sig att när vi höll på och fixade det sist jennie (att få bort snön) så tog vi bara bort hälften av koden... nu tog jag bort allt!! :) Yeaje!

Precis kommit hem från duschen, ja ni läste rätt.. nu när toaletten är under renovering så får vi duscha i basturummet i huset brevid och gå på toa i källaren, vilket man måste ha med sig nycklen och gå igenom 4 dörrar och 3 långa korridorer... går inte på toa när det mörknat ute vill jag lova.. tack gode gud för att vi går mot ljusare tider! :)

Nu har andreas dragit iväg till majorna för att dricka öl och tjöta med grabbarna, medans jag snällt sitter här hemma och dricker bubbelvatten.. sånt é livet!


Andreas svåger och hans son Max (andreas gudbarn) Julia och Linn (andreas småsystrar, tvillingar)

Andreas, Emma och Leif (farfar)Max, Elvira och Sol

Vinton (andreas kusin) Anders och Pernilla (andreas syster)

Andreas lillebror Simon och deras pappa Tony.

Bilder från Julfirandet hos Andreas farmor och farfar i lördags.


                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test