då vart det klart

nu blir man öbo. Blev en lägenhet ute i slättadamm på hisingen. Blandade känslor..... lägenheten var ju inte den finast jag sett precis. Hur mkt som helst att göra. kommer nog ta ett tag innan vi kommer att flytta in där,, Blir en rejäl flyttfest och en rejäl inflyttningsfest sen när det väl gäller. Återkommer med lite bilder.

Nu sitter jag hemma hos johanna i kvänum. Har precis badat lilla alva :) Ikväll ska vi nog in en liten snabb sväng till skara och fira moster lena hemma hos emma. Får åka hem relativt tidigt eftersom att jag ska köra bil imorrn förmiddag. Ut till stora metropolen Böja :) (att det ens fanns med på kartan hihi)

Ha det fint allesamman!!
Peace out!


Kommentarer
Postat av: Nen

Jag ser det snöar jag ser det snöar... Men vart tog den söta lilla flickan vägen? Jag vet jag vet hos mamma. (nu var det roliga slut) Skämt å sido du fattar väl attb du inte kan vara där uppe när vi äntligen har massa snö här vi skulle nu åka tfat ju =O( Vi får hoppas att den ligger kvar när du kommer hem.



De fattar du väl själv att jag inte kan tillåta att du flyttar så långt bort ifån mig. De kommer inte på frågan. Pöss å kram

2009-02-20 @ 15:24:52
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Christina

Blandade känslor HA, du vet inte va du snackar om.. =´( Ja fattar inte va ni ska därute o göra... =/ Men den där utflyttningsfesten ska ja va med på så att grannarna hör er ordentligt haha.. Puss o Kram

2009-02-20 @ 21:37:25
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: sandra

Ojsan här går det fort i svängarna! Har ni inte bilder på lägenheten? Hur stor är den?



Ät lite dopmat för oss också!



Puss

2009-02-21 @ 14:48:47
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test