18 timmar kvar, sen en månad semester!

imorrn jobbar jag 12-16:30, sen kastar jag in handuken och går fan-i-mej på min första semester någonsin. Ska bli så skönt. Så trött på att jobba, behöver verkligen ett break!
Så alla vet så är det Avenyn klockan 17 som gäller imorrn (torsdag). Kom och ta en öl! :)
Min framtid ser ut ungefär så här. Med reservation för vissa ändringar!

v.28
Torsdag:
semester och öl på avenyn.

v.29
Måndag:
Lisch som gäller. Hem till Malin och sen Måndaxklubben. Sleepover.
Tisdag-Söndag:
Andreas lillasyster Emma kommer.
Fredag-Söndag:
Stochampionatet i skara. Nja, skiter nog i det.

v.30
Måndag:
Mamma, T-J och Kevin kommer och stannar en vecka. Besök på Liseberg, dricka öl, åka skaldjurskryssningen i skärgårn och en tripp över till danmark.
Onsdag:
Fyller jag 23 år!! Huge!! ;D

v.31
Torsdag-Söndag:
Kalmar? eller?Per?

v.32
Försöka åka till Klara, eller vad bestämde vi?

15-16 Augusti:
Team ranch challange på High Chaparall.

4-6 September:
Dricka octoberfiestbier på Oktoberfesten i Tyskland?!

Ja det är väl ungefär det som är planerat! :D

PROST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test