Valborg

Upp med tuppen och tvätta. Sedan jobba. Inne i stan runt halv 6. Mötte Stino och Marie på Palace. Drack några öl och cider, snacka massa skit. Orkade aldrig palla mej upp till avenyn för att kolla på cortegen. Men jenny och tjejgänget var och tittade, men dom sa att det var tråkigt, hörde det från flera håll. Så det var ju skönt att jag inte missa nått. Sen ut  till biskopsgården halv 9. Fixa iordniung oss lite, sen kom det ett stort gäng till. Vi drack och spela Ring of fire. Men när klockan närmade sej 23 så kände jag att jag orkade inte mer. Så andreas kom och hämta mej. Skönt nu dagen efter att inte vara bakis :) Gick till hemköp och köpte ramlösa och wienerbröd. Traskade sedan bort till tjejorna. Vi hade picknick ute i solen, så härligt.. Har ju inte varit ledig nått nu när det har varit så fint väder. Tråkigt bara att det ska bli sämre på söndag igen :( men hoppas det blir bättre till nästa helg, så mamma och familjen kommer ner så vi kan gå på liseberg!! :)


Ikväll har jag a lonely time :) ska käka chips och titta på humorgalan. Bara andras kommer hem snart så jag kan köra han till Johan, ska vara chaufför.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test