Hey!

Datorn halvkraschade ett tag, så jag har inte kunnat komma ut på internet på några dagar, men nu verkar den funka som den ska. Vad har hänt då? hmm.. I måndags hade jag och susanna lite after work. Först tog vi en öl på Rosen och sen blev det några till på Babar. Prata om allt möjligt och hade det supertrevligt. I tisdags så var jag och färga håret hos Jenny på salongen. Blev askgrått. Blev sååå nöjd. Har tagit lite bilder, men blev inte bra ljus så det är lite svårt att se att det är grått. Det skiftar i olika ljus. Det gör det ännu ballare. Hade ingen aning om att det är vårens/sommarens stora trend. Grått hår. Lite kul att man för en gångs skull ligger steget före Hehe. Fast tycker inte det är så jätte kul att det ska bli en trend. Vill ju vara ett orginal för sig ;) När vi var färdiga käka vi lunch. Blev thaibuffé.. Mmmm så gott! När jag kom hem ställde jag mej och koka plommonmarmelad. Den blev supergod, men lite för lös,men det gör inget. Blev den mer som sylt, så då kan man ha det på gröten :)
Sen när Andreas kom hem åkte vi ut och titta på cyklar... och jag hittade en!! En ferrariröd Peak-cykel med svarta och guldiga detaljer. Den är såå fin. Nästan för fin för att cykla på. Så nu är man tusenlappar fattigare, men har ju en så snäll man som erbjöd sig att betala halva! :)

Igår jobba jag hela dan, så inget händelserikt hände. Idag jobbar jag kort pass 13-17, så tänkte jag skulle cykla in till stan eller varför inte hela vägen till mölndal? orkar jag det, nja. får se när jag har kommit över bron hur det känns :) Ska kolla om det kanske finns en tvättid ikväll. Måste ju ha rena kläder om jag ska åka imorrn. Ska ev hänga med Jenny och Kenneth till skara och prova på det nya utestället Mango, sen är det konfirmation på söndagen. Hade velat haft bilen, men andreas ska snickra hemma hos sin svåger i helgen. Så jag får snällt ta tåget :( Så jävla dyrt. Billigare att åka ensam i bilen än att lösa ut en tågbiljett. Sjukt!

Nä om man kanske skulle betala lite räkningar som skulle betalts igår och sen käka frukost!

So long suckers!

Xoxo
Mountaintwig!

Självklart så dog digitalkameran innan jag han lägga över bilderna på håret.. Ahhhh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test