stressad, eller?

hmmm.. är kluven till om jag borde vara stressad eller inte. Ska jag kanske strunta i att gå med ut ikväll? Fast det är ju kareoke, men det kommer ju mera torsdagar, fast uteserveringarna börjar idag! Aahhhh! Först ska jag iaf jobba 5h. Kanske kan gå ut en liten stund, imorrn tror jag att jag har mkt att göra. Kan inte vara bakis då! Ska tvätta, storstäda, steka köttbullar av över 1kg köttfärs, baka en chokladpaj och dekorera den. Sen kommer delar av familjen på em/kvällen, så måste hinna laga mat innan oxå.. hela min värld håller på att raseras! Vad ska jag ta mig till. Tur är väl iaf att andreas är ledig imorrn och så jobbar han halvdag idag, så han kanske kan städa idag? Undra bara om man vill göra det när jag ska gå ut med mina kompisar. Han kanske vill straffa mig och lämna allt tills imorrn.. nä nu är jag bara fånig, eller? Hmm... Hitta ingen bättre kvalite.. wierd! Varför ska alla heta killar vara bögar!

Kommentarer
Postat av: Klara

Näe du, konstaterade imorse när han var på tv att han var bara för mycket. Killar med smink, FULT! Sådeså :P

2010-04-03 @ 18:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test