Helikopeter!

Vi har stagit några steg tillbaka, eller snarare många steg tillbaka till barnstadiet. Andreas har varit på teknikmagasinet och köpt två radiostyrda helikoptrar som kan skjuta ner varandra, åh fan va roligt det är.. Haha.. har spelat in två videos när jag och lillbrossan leker lite.. man blir som barn på nytt igen :)

Nu har han iaf åkt hem min kära lilla bror.Meningen var att han skulle ha åkt hem i söndags, men det var ju kaos i tågtrafiken, höll i sig även på måndagen. Så mamma och t-j åkte ner för att hämta honom. Oturligt nog så fastnade dom i en bilkö som var 4km lång, efter att en lastbil hade vält utanför lerum... så jävla typiskt. Så dom var inte här förrän vid 8 tiden på kvällen. Så han typ bara säga hej och fika lite, sen var dom tvugna att åka hem igen :( men fick träffa dom en snabbis iaf. Nu är det väldigt tomt här utan Kevin. Ingen som tjötar och går en på nerverna :)

Idag är det möte på kontoret mellan 13-15, sen ska jag jobba 18-21, så blir ett jäkla åkande, men men. Imorrn tog jag ett extrapass mellan 11:30-18, sen jobbar jag även 18-21. Bra att få lite komptimmar så jag slipper ta ut en semesterdag för att få vara ledig 3h då vi åker till Polen! :)
På fredag jobbar jag fram till 12, sen ska jag och emma shoppa lite inför polenresan. Egentligen hade jag kunnat vänta tills nästa månad, men vem har tålamod till det. Hittat två fina klänningar och en lång shorta på H&M och sen ett par skitsnygga skor på DinSko som jag bara måste ha. Ska se om jag hittar dom på hemsidan så ni får se :)

DS_252866_A.tifDS_246753_A.tifKlänningarna finns inte med på hm hemsida, får ta ett kort på fredag och lägga upp dom istället :)


Nästa vecka drar alla serier igång igen!! WWiieee.. Längtar verkligen efter dom desperata hemmafruarna, Lipstick jungle och så en serie till som jag inte kommer ihåg namnet på.. fan va irriterande.. men men.. jag tackar även gud för att vi har köpt en inspelningsbar digitalbox, då missar jag aldrig ett avsnitt, även fast jag jobbar :)


Kommentarer
Postat av: Nen

Haha de e ju typ en sån Mikael fick av Thommy och Stino i födelsedagspressent.

2010-02-24 @ 14:04:07
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test