bye bye gbg, hello vårgårda

Idag bär det av till vårgårda och klara :) ska bli riktigt kul. Inte setts sen tysklandsresan i september. Tåget går 16, så fhv kommer jenny och co på lite fika innan.Får väl se om hon ringer.
Såg ni att det blev ett dubbelinlägg igår. Fatta inte hur det kunde bli det, men nu är det fixat :)

Inatt sov jag nog nästan 12h, det var gött men samtidigt får jag lite ångest för att jag sover så länge på dan. Gick upp ca 15min innan andreas kom tillbaka hem från jobbet, sjukt!

Fatta att det är fattigmansveckan totalt för mej :( måste ta utav mina julklappspengar nu och det gillar jag verkligen inte. Vill spara så mkt pengar som möjligt till Polen :) hehe japp, fhv blir det en resa till polen i mitten av april (eller tidigare kanske?) Emma jobbar på SAS och hade hittat en skitbillig resa. Flyg inkl. skatter och avgifter t.o.r 500:-, sen så är det så jävla billigat att leva i polen, så det blir ett lyxhotell fred-måndag för 500:-, knappt så man har råd ;) Kan bli jävligt roligt, om det nu blir av vill säga?!

Nu tycker jag att Jenny ska ringa!

XoXo




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hm Polen vad 17 gör man där då? Förutom att kanske dricka skumpa? Hälsa klara! Puss

2010-01-22 @ 13:54:14
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test