Brave?

ja sen jenny klippte av mej håret på sidan så har jag fanimej blivit modigare. Gjorde ett besök på hennes salong Elips i onsdags och blekte utväxten sen blev det två stora slingor i håret oxå, på den sidan där håret inte är bortklippt... typiskt att bilderna ligger på mobilen och jag har inte sladden med mej (är i vånga) Men blev koppar/orange färg... väldigt utstickande men jävla fräckt. Självtroende har iaf blivit bättre, såg allt folk som titta och skratta, men jag sträckte på ryggen, spännde blicken i dom och då var det inte så kul längre HA! Jag är farlig nu.. haha! ;)

Igår anlände jag till falköping vid 10 där mamma och moster Kerstin skrämmde livet hur mig när jag går upp för trappan... en hjärtattack är inte långt borta nu vill jag lova. Märks att man blivit äldre ;)
Vi storshoppa i falköping på Pa´s och glasbanken.. Mmmm.. :) Sen hem och börja siva ut Idas rum. Packa ner den sista skiten som hon skulle ha, sen kom pyromanen långsamt krypande inom mej.. Nu ska vi elda tänkte jag... så en megabrasa lyckades jag få eld på.. *huhuhu* roligt :)
Sen blev det en sväng hem till Ida i skövde med alla grejer, fick träffa Dissa oxå. Sån söt liten blandras, men skulle aldrig orka med en sån stor hund med sån energi, så för mig blir det en liten dvärgtax eller yorkshire :)

Susanna, nu har jag sett Dagboken, och den var jävligt bra. Lite småjobbig och en klump i halsen kom smygande då och då :/

Idag blir nog en lugn dag. Alla jobbar, bara jag och lillebror hemma. Tråkigt att man inte har någon bil utan får vänta tills i em för att få träffa min kära kusin och mitt älskade lilla gudbarn... men men den som väntar på nått gott ;)

Imorrn blir det 3-rätters middag hos farmor och farfar, sen på kvällen så är det shlagerkväll i byggdegårn. Min kusin sitter i styrelsen, så dom har fixat storbildstv och ska visa finalen i melodifestivalen. Blir mat och självklart finns det ju en bar, får se hur många gånger man hamnar där ibakom, nu menar jag alltså att jag ska stå och sälja och inget annat!

Ska fixa bilder senare till detta inlägg, så håll koll!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test