Du får en chans till...

du mystiska varelse som ville se Alicie i underlandet. Blv nämligen ingen bio igår. Var så fint väder så jag mötte upp jenny i stan. Vi gick till Cappuccino och käka dagens lunch och drack kaffe. Sen kom Sanna och Jenny åkte hem för att tvätta. Blev lite spontanshopping som ni kan se på bilden nedan. Sen visade Sanna mej sin nya lägenhet i Landala.. herregud vilken ballkong, hon bor i en etta men har en tredubbelt så stor balkong som vi.. helt sjukt. Vi lyssna iaf på musik, drack vin och fixa till oss lite. Sen mötte vi upp Maria och Marina på Rose & crown där det var quiz som gällde, gick väl inte så värst bra, men kul var det.

Nu sitter man här igen med sin rostemacka och är sjukt trött. Var hemma vid 22 igår, men har sovit så oroligt inatt. Drömt mardrömmar, tack gode gud för att andreas fortfarande var hemma när jag vaknade kallsvettig inatt.

På torsdag åker jag hem till lilla mamma!! :) men slog mig att jag har inte fått reda på om jag har fått ledigt på fredag än... nu gäller det att man har en jäkla tur!

XOXO


Flamingoglas 29:-/st
Flamingoiskuber 49:-
Prestide solglasögon 99:-
Glitter, panduro 139:-
Ang glittret ska jag dela med mej en smart grej som jenny har lärt mig. Du målar dina ögonlock med den ögonskuggan du känner för, sen tar du lite bodylotion på en pendel och baddar på i ett ganska tunt lager, sen doppar du penseln i glitterburken med den färg som din ögonskugga här och duttar över det.. whola, partysminkning! Snyggt är ju om du kör halva ögonlocket med en färg (ljus) och den andra delen med en annan färg (mörkare än den du har in mot ögat) Hoppas ni förstår lite av vad jag skrev iaf :)



LÄNGTAR TILLS  SOMMAREN!



PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test