det bara fortsätter!

jobbade på svenska mässan idag (och ska göra det tors-fre) Är yrkes-SM. Jävligt fint väder ute idag. Marina lyckades få med mig ut på avenyn. Mötte upp emma vid lilla london. Tog två öl, sen upp på roof top bar (besöker ni gbg på sommaren måste ni ta en öl där uppe), sen blev det en blixtvisit på rockbaren (var dött där), sen blev det öl på flying scotsman och sen kissepause och vatten på rosen. Sen cykla hem igen. Kommer jag fortsätta att cykla som jag gör, över den jävla bron, så kommer jag ha världens tighaste ass i sommar hehe..

nu ska jag sova. Jobb imorrn igen.

puss hej!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jösses dricker du öl varje dag?



Kan säga att sist jag var onykter var på julfrsten hemma hos oss 2008 haha



Kul att träffas häromdagen!



Puss

2010-05-20 @ 18:10:36
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test