tröttnat eller inte tid?

har börjat märka att det inte bara är jag som börjat bli kass på att uppdatera min blogg. Har alla hamnat i en bloggtorka eller finns det helt enkelt inte tid? Tycker det är jättekul att läsa allas bloggar och se vad ni har för er, så SLUTA INTE!! ska försöka bli bättre på att uppdatera själv... ska nog ändra om lite oxå. Märker att det är nog väldigt jobbigt att läsa min text med den färgen och bakgrunde. Men jag gillar vekligen bakgrunden och det finns ingen speciell färg som är bäst att skriva med, så får väl helt enkelt ändra bild...

Har varit jobb hela helgen. I fredags var vi ett litet gäng som spelade biljard på kvilles... mkt trevligt. Jag och sanna åkte in till stan och kolla läget lite. Skulle egentligen sovit hos henne, men ni vet, borta bra men hemma är alltid bäst. Så åkte hem i hopp om att andreas skulle öppna porten åt mig (han hade mina nycklar) Men det hoppet rann ut i sanden. I 1timme stod jag och plinga och ringde hans mobil utan att komma in. Han var verkligen helt väck! Så fick ta taxi tillbaka till emma och Linn och sova där. Sov ca3h, sen chansade jag att åka hem igen och då öppna han äntligen.. duscha och käka och sen åka till jobbet.. Pust.. men gick bättre än jag trodde. Det var värre på söndagen, då kom tröttheten ikapp mig. Idag är det Tisdag och nu har jag nog äntligen kommit ikapp min sömn :)

Idag blir det jobb 11-20.. ska hämta lilla barnet på dagis. Nervös över det, vet inte ens vart dagiset ligger och sen är det ju uppdelat. Kommer garanterat gå in i fel.. pinsamt!

Ikväll är det säsongspremiär av Cougar Town och Dom desperata.. hoppas, hoppas, hoppas att jag hinner hem till det. Är ju så jävla kångligt att ta sig hem från mölndal på kvällarna..

Imorrn är jag ledig.. så då ska vi äntligen åka och hämta ut en ny cykel!!! Jaaa!!

torsdag jobbar jag 12-21 och sen är jag ledig fre-sönd :) På fredag kommer mamma och tj!

Nä om man kanske skulle käka lite frukost innan det är dags att dra till jobbet...

xoxo
Mountaintwig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test