allt går prima :D

japp.. jobbat min sista dag som brevidgångare idag... så nu kan jag inte passa om jag tycker att något verkar obehagligt eller om jag känner mig osäker.. bara att bita ihop :) Men min brukare är underbar och även all personal.. Men som det är överallt så pratas det även mycket skit bakom ryggen.. men jag slår dövörat till. Kan lätt bli så att man tycker vad dom andra gör så kanske man ogillar den personen bara för saker som man har hört andra säga. Vill fatta min egna uppfattning :) Idag var det lite segt.. jobba från 8-17.. men det gick det med :) Det som är lite surt med att gå på timmar är att man inte riktigt vet när man ska jobba nästa gång.. har några tider, men kommer at bli inringd för det mesta.. får hoppas att jag får fast anställning snart ;)
Sandra, din mamma var ju sjuk idag när jag skulle prata om mitt schema.. var skitnervös för att säga att jag ville vara ledigt den 6:e hehe, men som tur var så var den dan redan schemalaggd på några andra.. hoppas inte dom blir sjuka bara :)

Imorrn ska jag ut till torslanda och jobba.. fredrik från preem ringde.. ska faktiskt bli kul att komma dit.. handlar ju bara om några timmar, emn kul att träffa alla preemare igen :)

nu ska vi lägga oss och kolla på the hottie and the nottie.. nån B-film med paris hilton.. Har What happens in vegas och  Wall-E men andreas vill inte se någon utav dem.. så det fick bli parisfilmen.. skulle den vara kass kan man ju alltid roa sig över Paris, för den bruttan gillar inte jag.. tycker bara att hon skämmer ut sej själv..

well well.. dax att nana kudden!
puss o god natt ;)
                                 

Kommentarer
Postat av: Nen

Jag sa ju att det skulle gå bra. Men de va ju tur att du trivs å så. Kram

2008-08-28 @ 21:00:07
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test