Trisstes


Ja kan man ha tråkigare av vad jag har det just nu? Tror inte det. Gick upp ovanligt sent idag.. Strax innan 12, men visste jag att jag skulle ha det så här tråkigt, skulle jag aldrig ha klivit upp ur sängen :)


Kanske man skulle ta en sväng till lidköping idag? Surt bara att man inte får lön förrän imorrn. Men lite pengar ska det nog finnas kvar :) kanske skulle hälsa på min far oxå, nu när man åndå är i trackterna ;)


Imorrn blir det nog fika med en kompis inne i skara, enda nackdelen är att både mamma och torbjörn jobbar imorrn ;( kan bli lite svårt att ta sej in till skara då...
Nä nu drar jag nog in till lidköping tror jag. Syrran e ju hemma för en gångs skull ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test