översikt!

ja, jag ska försöka summera lite av vad som har hänt under tiden datorn har varit borta. vill börja med att säg att det inte gick att fixa datorn. den är lösenordsskyddad av en gamla ägaren. som vi inte har nån aning om vad han heter eller vad han har för nummer. men vi ska lämna in den på microstore, så hoppas vi att dom kan fixa det ändå. Så jag kan fortfarnde inte se bloggar :(. vi har hunnit med att festa hemma hos sandra. hur trevligt som helst. käkade god mat och sjöng singstar :). Varit på afterwork. Druckit öl md stino. haft filmkväll med stino. fixat julklappar, varit på ikea*3. firat jul hemma hos andreas farmor och farfar.. ja det var väl det hela i stort sett :) jo just det.. fr.o.m den 1januari är jag fastanställd!! yes!! nu är klockan 06:43 och ska snart åka till jobbet... laters!!

Kommentarer
Postat av: sandra

wohooo gött med fast jobb=) Kanoners ju!



Nu ska jag på intervju=)



Puss på dig

2008-12-22 @ 14:11:43
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Tony

Tjena! Grattis till jobbet, kommer du hem nåt i jul?

2008-12-22 @ 21:54:04
URL: http://nastbast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test