pinsamt

skulle in på öb och köpa shampoo efter jobbet.. och som vanligt så blir det ju aldrig bara det man ska ha som man får med sej till kassa.. utan det blev lite annat smått och gott. På öb så har dom en förmåga att alltid ha en kassa för lite öppnad, så  det var ju bara att börja köa.. väl framme när jag ska betala så står det medges ej. SÅ PINSAMT!! då har jag glömt att föra över pengar.. så jag fråga om hon inte kunde parkera mitt kvitto så länge medans jag förde över så kunde hon ju hjälpa andra under tiden. M;en det gick tydligen inte om man skulle betala med kort.. Så det vra ju bara att ta upp telefonen och ringa snabbt som bara den. Kön bara växte bakom mej, hur pinsamt som helst. Men som tur var så var det inget som krångla så det gick ganska smidigt. Sen skyndade jag mig ut till bilen och drog hem :)

Kommentarer
Postat av: sandra

hihi pinsamt!

2008-07-09 @ 11:13:25
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test