vilken värme!!

ja det är ju synd och klaga. Men man kan inte göra så mycket annat när det är så varmt att man vid minsta ansträngande rörelse svettas floder!! Ett under att vi klarade av att gå på stan idag.. jag och JENNIE (rättstavat nu va hehe). Men det var fan så mycket goare inne än ute. Köpte med mej en sallad hem och kollade lite på tv. Självklart så somnade jag. Vill poängtera att vi har en skinsoffa. Ni kan tänka er hur det kändes att vakna i den när solen hade legat på ett tag.. Phuu.. fick nästan panik. Men nu börjar jag så smått at få tillbaka min normala kropstemperatur. Ska åka och bad med jennie vid 8. Ska bli skönt med ett kvällsdopp. Fast dom går ju ut med en stor åskvarning nu i hela västragötaland. Men jag har inte hört nått på några timmar, så det är nog lugnt. Det springer runt en liten tvestjärt runt mina fötter. är lite orolig att den ska hugga tag i min tå.. haha..

Nu har andreas beställt en säng från MIO. det blev en kontinental för endast 17.. han är inte klok. Men nu lär vi väl ha den bästa sängen i hela kvarteret :)

                                            


Det händer så sjukt mycket nu, så jag funderar på att skirva upp allt.. kanske skulle göra det här

Tis: familjen på besök
Ons: fika med sandra och strosa runt lite. Syrran kommer ev på kvällen
Tors: hitta på nått roligt med ida
Fred: Jenny och stefan kommer. Käka ostbricka och dricka vin. kanske gå ut?
Lörd: Tiina och Nina 50års fest i hällesåker
Sönd: ör det nog äntligen lite lugn och ro. kanske umgås lite med andreas :)
  
                      
Jag jävlar Måndag 4/8 möte ams 10:15 får jag fan inte glöma av :/

Kommentarer
Postat av: sandra

sköjar du? 17 000?? hehe ja ni lär ju sova gott!

2008-07-28 @ 21:10:40
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test