Mexiko!

                                   


jupps det blev 30års firande ändå. Det var jätte trevligt. Dom flesta var utklädda, iaf med sombreros, vissa hade även ponchos och pickadoller :) Kvällen blev dock ganska ung för mej. Anderas hämtade mig vid halv ett typ. Då var jag helt död. Men det var gött dagen efter att inte vara så bakis. Vi tog en liten sväng ut till backaplan och tittade i lite affärer. En grej som var lite roligt var att vi gick in på BRL för att andreas ska skaffa lite bättre ljud till bilen. Får hjälp av en man som heter Alf.. då slår det mej att jag har ju en morbror som heter afl (träffas väldigt sällan) och att jag någonstanns har hört att han ska jobba på backaplan.. Så jag var bara tvungen att fråga om han heter Josefsson i efternamn.. jajamen det gjorde han. Med ett smile på läpparna berättar jag då att han är min morbror.. Haha vilken min han fick.. önskar att jag hade spelat in det :) så det var riktigt skoj :) Sen var det bara att skynda sej hem och ringa mamma.. lät typ så här "mamma, mamma, vet du vad? jag träffa min morbror idag!"  haha

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test